Coreborn
Wyrusz na zabawną przygodę przetrwania: Wkrocz do rozległego świata Tormentosii, gdzie długotrwałe napięcia między różnymi rasami doprowadziły do niekończącego się konfliktu. Sytuacja osiągnęła punkt kulminacyjny, gdy Sorgoth Pożeracz dokonał inwazji, powodując niemal całkowite zniszczenie. W ostatniej próbie ocalenia tego, co pozostało, sześć pozostałych królestw zjednoczyło swoje siły i zasoby, aby stworzyć przełomową nową technologię - Ultracore.
Ale nie daj się zwieść, ciemność przenika na obrzeża pozornie bezpiecznych ziem. Wasze pokolenie odziedziczyło ten świat. Wszyscy jesteście Coreborn. Wasz cel? Odzyskać. Odbudować. Przywrócić.
Coreborn-1ppl4
Zdobądź ziemię na własność: buduj własne miasta, aby stworzyć dobrze prosperujący dom dla siebie i swoich przyjaciół. Odeprzyj siły zła, broń swojego miasta przed sługusami Sorgotha i nigdy nie spuszczaj gardy. Ucz się różnych zawodów i umiejętności, dosiadaj unikalnych wierzchowców i opanuj walkę w otwartym świecie. Stań się ważnym i cenionym członkiem swojej społeczności, graj solo lub z wybraną grupą znajomych na prywatnych serwerach, oficjalnych królestwach lub we własnej sesji lokalnej.
Przygotuj się na trudne przygody: Współpracuj z innymi poszukiwaczami przygód w grze sieciowej PvE, aby odzyskać ziemię od sił Sorgotha lub wyrusz na samotne przygody. Zbieraj łupy, aby tworzyć nowe zbroje i bronie, stale rozwijając swoją postać, ekwipunek i osady. Najsilniejsi przetrwają, by stawić czoła licznym wyzwaniom, w tym ekscytującym przygodom z cennymi nagrodami!
Zbieraj zasoby i buduj swoją obronę: Zbieranie zasobów jest kluczem do przetrwania w Coreborn. Korzystaj z setek indywidualnych receptur i buduj struktury, aby wytrzymać niekończące się fale sługusów Sorgotha. Zbierz się z przyjaciółmi, aby uzyskać jeszcze większe zasoby i nagrody.
Coreborn-1ya09
Współpracuj z graczami z całego świata: Dołącz do publicznych serwerów i poznaj graczy z całego świata. Handluj przedmiotami, zbieraj zasoby, znajdź nowych towarzyszy do przygód lub po prostu ciesz się ich towarzystwem podczas sezonowych wydarzeń i uroczystości.
Odkryj wiedzę o Tormentosii: Im więcej odkrywasz, tym więcej dowiadujesz się o tej różnorodnej krainie. Odkrywaj misje, ukryte miejsca wiedzy ze specjalnymi wrogami i zasobami oraz układaj historię Tormentosii.
Przeżyj naszą własną przygodę w Coreborn: Nations of the Ultracore. Zanurz się w świecie, w którym króluje współpraca, kreatywność i eksploracja. Niezależnie od tego, czy szukasz spokojnej gry o przetrwaniu, czy ekscytującej gry kooperacyjnej, Coreborn ma coś dla każdego poszukiwacza przygód. Czy jesteś gotowy, aby odzyskać, odbudować i przywrócić?