Coreborn
Eğlenceli bir Hayatta Kalma Macerasına atılın: Çeşitli ırklar arasında uzun süredir devam eden gerilimlerin bitmek bilmeyen çatışmalara yol açtığı Tormentosia'nın geniş dünyasına adım atın. Sorgoth the Devourer istila edip neredeyse tamamen yıkıma yol açtığında durum iyice kızıştı. Geriye kalanları kurtarmak için son bir çaba gösteren altı krallık, güçlerini ve kaynaklarını birleştirerek çığır açan yeni bir teknoloji olan Ultracore'u yarattı.
Ancak görünüşte güvenli toprakların kenarlarına sızan karanlık sizi yanıltmasın. Sizin nesliniz bu dünyayı miras aldı. Hepiniz Coreborn'sunuz. Amacınız ne? Geri almak. Yeniden inşa etmek. Restore etmek.
Toprakları Kendinize Ait Olarak Sahiplenin: Kendiniz ve arkadaşlarınız için gelişen bir yuva yaratmak için kendi kasabalarınızı inşa edin. Kötü güçleri püskürtün, şehrinizi Sorgoth'un minyonlarına karşı savunun ve gardınızı asla düşürmeyin. Çeşitli meslekler ve beceriler öğrenin, benzersiz bineklere binin ve açık dünyada savaşta ustalaşın. Topluluğunuzun önemli ve değerli bir üyesi olun ya da özel sunucularda, resmi diyarlarda veya kendi yerel oturumunuzda tek başınıza veya seçtiğiniz bir arkadaş grubuyla oynayın.
Zorlu Maceralara Hazır Olun: Sorgoth'un güçlerinden toprakları geri almak için PvE çevrimiçi oyunda diğer maceracılarla işbirliği yapın veya tek başınıza maceralara atılın. Yeni zırhlar ve silahlar yaratmak için ganimet toplayın, karakterinizi, teçhizatınızı ve yerleşim yerlerinizi sürekli geliştirin. En güçlüler, değerli ödüller içeren heyecan verici maceralar da dahil olmak üzere toprakların birçok zorluğunu üstlenmek için hayatta kalacak!
Kaynak Toplayın ve Savunmanızı Geliştirin: Coreborn'da hayatta kalmak için kaynak toplamak çok önemli. Sorgoth'un minyonlarının bitmek bilmeyen dalgalarına dayanmak için yüzlerce ayrı tariften yararlanın ve yapılar inşa edin. Daha da yüksek kaynaklar ve ödüller elde etmek için arkadaşlarınızla bir araya gelin.
Dünyanın Her Yerinden Oyuncularla İşbirliği Yapın: Herkese açık sunuculara katılın ve dünyanın dört bir yanından oyuncularla tanışın. Eşya ticareti yapın, kaynak toplayın, maceralar için yeni yoldaşlar bulun veya sadece mevsimsel etkinlikler ve festivaller sırasında onların arkadaşlığının tadını çıkarın.
Tormentosia'nın İlmini Ortaya Çıkarın: Ne kadar çok keşfederseniz, bu çeşitli topraklar hakkında o kadar çok şey ortaya çıkaracaksınız. Görevleri, özel düşmanlar ve kaynaklar içeren gizli irfan alanlarını keşfedin ve Tormentosia'nın tarihini bir araya getirin.
Coreborn'da kendi maceramızı yaşayın: Nations of the Ultracore'da kendi maceramızı yaşayın. İşbirliğinin, yaratıcılığın ve keşfetmenin hüküm sürdüğü bir dünyaya dalın. İster soğuk bir hayatta kalma oyunu ister heyecan verici bir işbirliği oyunu arıyor olun, Coreborn'da her maceracı için bir şeyler var. Geri almaya, yeniden inşa etmeye ve restore etmeye hazır mısınız?