Corpse Keeper
The battles in Corpse Keeper contain not only realistic sword fighting, but also dashing and gorgeous skills. Parry, dodge, or roll - cope with different attacks in various ways. Observe and master your skills duzring combats and keep confronting stronger opponents.
More than 40 playable characters, each with a large number of well-designed and extremely vigorous attack actions.
You'll constantly lose your warriors due to the decay process. But on the other hand, you'll be able to create new corpses with flesh and bones of the defeated enemies. This means that you won't be able to lay back and win easily with the same team over and over again. In order to lead the team forward, you will have to adapt to changes and achieve dynamic balance.
There're all kinds of resources to accquire in Corpse Keeper, which are essential for exploration. However, you can't always have it all. You need to understand what's really urgent and make your choices accordingly.
You will encounter not only enemies but also facilities to aid you, and make you pay at the same time. Be aware not to backfire yourself by interacting in wrong scenarios.
Equipment offer not only boost to attributes, they also grant powerful specialties to your warriors. To make full use of the specialties, your lineup, enemy's attributes, the area and many factors are under consideration. Specialties may also affect the items and facilities you use.
Six distinctive areas can be explored, offering a solemn and dark medieval fantasy landscape.