Corpse Keeper
Bitwy w Corpse Keeper to nie tylko realistyczna szermierka, ale także imponujące umiejętności. Paruj, rób uniki albo padnij i się przetocz – różne ataki wymagają różnych reakcji. Obserwuj i doskonal swój kunszt podczas bitew z coraz silniejszymi przeciwnikami.
Ponad 40 grywalnych postaci, każda z szeroką gamą dobrze zaprojektowanych i energicznych ataków.
Będziesz stale tracić wojowników z powodu rozkładu. Z drugiej strony możesz tworzyć nowych z ciała i kości pokonanych wrogów. To oznacza, że nie możesz osiąść na laurach i tą samą ekipą wygrywać bitwę za bitwą. Aby czynić postępy, musisz przystosować się do zmian i osiągnąć dynamiczną równowagę.
W Corpse Keeper możesz zdobywać wszelkiego rodzaju zasoby niezbędne do eksploracji. Jednakże nie można mieć wszystkiego. Musisz rozważyć, co jest najpotrzebniejsze i dokonywać odpowiednich wyborów.
Spotkasz na swojej drodze nie tylko wrogów, ale także różne obiekty, które pomogą ci... za opłatą! Uważaj, aby nie sabotować swojej gry przez nierozważne interakcje.
Wyposażenie to nie tylko premie do atrybutów postaci; dają również potężne specjalności twoim wojownikom. Aby wykorzystać je w pełni, musisz rozważyć skład drużyny, atrybuty przeciwnika, teren i inne czynniki. Specjalności mogą również wpływać na przedmioty i obiekty, z których będziesz w stanie korzystać.