Corruption 2029
Set in a dystopian America in the not-so distant future. CORRUPTION is a new tactical strategy game from The Bearded Ladies, creators of ‘Mutant Year Zero: Road to Eden’.
Using your supreme tactical abilities, command a squad of heavily augmented ‘units’ deep into enemy territory to discover the cause of the CORRUPTION.
CORRUPTION 2029 is a hardcore tactical game that should test the mettle of even the most experienced tactical gamers.