Corsairs Legacy - Pirate Action RPG & Sea Battles
Get ready for a great adventure in ‘Corsairs Legacy’ the game that you play as Rufus Monroe, an adventurous smuggler who transports cargoes through naval patrols in the Caribbean. But when an ordinary raid on the islands of Trinidad and Tobago goes wrong, Rufus and his crew come face to face with a Spanish naval patrol ship, which leads to the beginning of a new and unexpected adventure.
In ‘Corsairs Legacy’ you'll join Rufus and his crew on the dangerous voyage of the Caribbean and take part in a series of increasingly perilous piracy. From smuggling through heavily guarded waters to engaging in naval battles against powerful empires, you'll have to use all your wits and skills to stay alive and reach your goals.
Many details of ‘Corsairs Legacy’ have been designed according to historical prototypes.
So get ready to set sail on the adventure in 'Corsairs Legacy'. Can you survive the dangers of the Caribbean and become a legendary pirate, or will you fall at the hands of your enemies? The choice is yours in this pirate adventure. 'Corsairs Legacy' awaits!