Corsairs Legacy – Pirate Action RPG & Sea Battles
Przygotuj się na wielką przygodę w "Corsairs Legacy", grze, w której grasz jako Rufus Monroe, żądny przygód przemytnik, który transportuje ładunki poprzez patrole marynarki wojennej na Karaibach. Ale kiedy zwykły nalot na wyspy Trynidad i Tobago idzie źle, Rufus i jego załoga stają twarzą w twarz z hiszpańskim patrolowcem marynarki wojennej, co prowadzi do rozpoczęcia nowej i nieoczekiwanej przygody.
W "Corsairs Legacy" dołączysz do Rufusa i jego załogi w niebezpiecznym rejsie po Karaibach i weźmiesz udział w serii coraz bardziej ryzykownych piractw. Od przemytu przez silnie strzeżone wody po angażowanie się w bitwy morskie przeciwko potężnym imperiom, będziesz musiał wykorzystać cały swój spryt i umiejętności, aby pozostać przy życiu i osiągnąć swoje cele.
Wiele szczegółów "Corsairs Legacy" zostało zaprojektowanych zgodnie z historycznymi pierwowzorami.
Przygotuj się więc do wyruszenia na przygodę w "Corsairs Legacy". Czy uda Ci się przetrwać niebezpieczeństwa Karaibów i zostać legendarnym piratem, czy też polegniesz z rąk swoich wrogów? Wybór należy do Ciebie w tej pirackiej przygodzie. "Corsairs Legacy" czeka!