Corsairs Legacy – Pirate Action RPG & Sea Battles
Corsairs Legacy oyununda maceraperest bir kaçakçı olan Rufus Monroe rolünde oynarsınız. Karayiplerde deniz devriyeleri tarafından takip edilerek kargolar taşıyan bir kaçakçısınız. Ancak Trinidad ve Tobago adalarında bir baskın sırasında beklenmedik bir şekilde İspanyol deniz devriye gemisiyle karşılaşırsınız ve yeni bir maceranın başlangıcına şahit olursunuz.
Corsairs Legacy'de Rufus ve mürettebatı ile tehlikeli Karayip yolculuğuna katılır ve giderek artan korsanlık faaliyetlerine katılırsınız. Korunaklı suların arasından kaçakçılık yaparak, güçlü imparatorluklarla deniz savaşlarına girerek hayatta kalmanız ve hedeflerinize ulaşmanız için zekanızı ve becerilerinizi kullanmanız gerekecek.
Corsairs Legacy macerasına hazırlanın. Karayipler'deki tehlikeleri atlatarak efsanevi bir korsan olmayı başarabilecek misiniz, yoksa düşmanlarınızın elinde mi kalacaksınız? Bu korsan macerasında seçim size ait. Corsairs Legacy sizi bekliyor!