Cozy Grove
Lanetli ve sürekli değişen bir adada kamp yapmayı konu alan hayat simülasyonu oyunu Cozy Grove'a hoş geldin. Bir Ruh İzcisi (Spirit Scout) olarak her gün adayı dolaşıp yeni sırları ortaya çıkaracak ve bölgedeki hayaletleri sakinleştirmeye yardımcı olacaksın.
Lanetli ve sürekli değişen bir adada kamp yapmayı konu alan hayat simülasyonu oyunu Cozy Grove'a hoş geldin. Bir Ruh İzcisi (Spirit Scout) olarak her gün adayı dolaşıp yeni sırları ortaya çıkaracak ve bölgedeki hayaletleri sakinleştirmeye yardımcı olacaksın. Sınırlı süre içinde birçok şey üreterek Cozy Grove'a renkleri ve eğlenceyi geri getireceksin!