Crashlands
TIME Magazine Top 10 Games of 2016 Craft, battle, and quest your way through Crashlands, a story-driven Crafting ARPG overflowing with sass!
Become Flux Dabes, a galactic trucker whose latest shipment gets derailed by a chin-strapped alien menace named Hewgodooko, leaving you stranded on an alien planet.
As you hustle to retrieve your packages you’ll become enmeshed in a nefarious plot of world domination, which will require all of your wits and both of your glutes to overcome.
Learn recipes from the local sentient life, make new friends, uncover ancient secrets and deadly bosses, tame everything and build yourself a home-away-from-home as you learn to thrive on planet Woanope.
In Crashlands, your inventory is infinite, manages itself, and retrieves your tools when you need them, so you can focus on adventuring, questing, and building. You'll never have dig through your bag or return to your base to free up inventory space!
A more story-driven take on the gather & build genre, Crashlands wears its inspirations boldly, but gets away with it.
Developer Butterscotch Shenanigans delivers a rip-roaring success with crafting action RPG Crashlands, bringing outlandish humor and addictive gameplay to the indie scene.