Creatures of Ava: Deluxe Edition
Creatures of Ava: Deluxe Edition includes a set of trinkets to hang on your backpack. The bundle also consists of the original soundtrack and artbook.
Let your empathy guide you as you play an exciting action-adventure, creature-saver game. Understand and tame the creatures of Ava and let them lead you through a variety of ecosystems – all in the hopes of saving the planet from a life-consuming infection.
Explore the art from the game thanks to a digital artbook filled to the brim with images of Ava’s unique landscapes and inhabitants. Also, listen to the OST that contains heart-warming tracks (formats: MP3, WAV, FLAC) composed by Adrian Berenguer.
Not only the wildlife of Ava needs your help. By buying this DLC, you support an organization that helps preserve life on our planet.