Creatures of Ava: Deluxe Edition
Pozwól, by pokierowała tobą empatia w nowej grze przygodowej, w której głównym zadaniem jest ratowanie życia. Poznaj i uratuj dzikie stworzenia, odkryj dzięki nim różne ekosystemy planety Ava – wszystko to, aby zapobiec rozprzestrzenianiu się złowrogiej infekcji.
Naciesz oczy grafikami z gry, przeglądając cyfrowy artbook, który zawiera wspaniałe obrazy Avy i jej mieszkańców. Zanurz się również w pięknej ścieżce dźwiękowej gry z utworami (formaty: MP3, WAV, FLAC) autorstwa Adriana Berenguera.
Szykuj się na przygodę na planecie Ava z zestawem wyjątkowych breloków do plecaka.