Creepy Scary
Early Access games are still under development and may change significantly over time. As a result, you may experience unforeseen issues or completely new gameplay elements while playing this game.You can play now to experience the game while it's being built or wait until it offers a more complete experience.Find three magical items, hide from monsters, solve puzzles, and use special abilities to survive.