Crime Boss: Rockay City - Auction House
Break into the Juan León Auction House and crack open its vast collection of antiques, jewels, and gems. In the third mission DLC for Crime Boss: Rockay City, you and your crew will work with a questionable informant to “outbid” the competition.
Going, going, gone! Sold to the Boss—get ready for one of the most complex heists to date!
Make deals and prepare for a job that will test your resolve and adaptability in the roguelite campaign—or invite your friends to take on this new mission in Co-Op.
Please note, you can join another player’s Auction House session without owning this DLC but you cannot host an Auction House session without owning the DLC.