Crime Boss: Rockay City
This DLC contains 4 weapons that can be used in both Baker’s Battle and Multiplayer game modes.
The Tactical Weapons Pack was available for free for a limited time but this DLC is now only available as a paid DLC. Please check the store for pricing information.
Once you have installed the DLC, the weapons in both the Tactical Weapons Pack and Heavy Hitters Pack can be accessed in all game modes when changing the loadouts for your available characters.
Please note: you will need to have earned enough cash from missions to be able to purchase these weapons for your loadout.