Crime Boss: Rockay City - Auction House
Bryd ind i Juan León-auktionshuset, og få fingrene i deres store samling af antikviteter, juveler og ædelstene. I den tredje missions-DLC til Crime Boss: Rockay City skal du og dit hold samarbejde med en tvivlsom informant for at "byde over" konkurrenterne.
Første gang, anden gang, SOLGT! Solgt til bossen – gør dig klar til et af de mest komplicerede røverier til dato!
Bemærk, du kan spille Auction House-DLC'en med en anden spiller, selv hvis du ikke ejer DLC'en, men du skal selv eje den for at være vært.