Crime Boss: Rockay City – Dom aukcyjny
Włam się do domu aukcyjnego Juana Leóna i dobierz się do jego ogromnej kolekcji antyków, biżuterii i klejnotów. W trzeciej misji DLC do Crime Boss: Rockay City ty i twoja ekipa współpracujecie z podejrzanym informatorem, aby „przelicytować” konkurencję.
Po raz pierwszy, po raz drugi, po raz trzeci! Sprzedane Bossowi – przygotuj się na jeden z najbardziej złożonych skoków w historii!