Crime Boss: Rockay City – Cagnali’s Order
Stop Cagnali’s high-tech army’s rapid advancements before Rockay City becomes a totalitarian dystopia. Fight against a robot army in new big heists with brand new story, enemies, soundtrack and more!
A new threat is coming to Rockay City as the police force cooperates with a new rival – Cagnali Industries!
(Please note, you can join another player’s Expansion Pack content without owning it but you cannot host an Expansion Pack session without owning the DLC.)