Crime Boss: Rockay City - Chase Character Pack
Unlock Shaman Chase and summon forces from beyond the veil with new weapons, equipment, and unique perks.
Shaman Chase, his base version, and their full loadouts will be available in both co-op and the roguelite campaign.