Crime Boss: Rockay City - Chase Karakter Paketi
Şaman Chase'in kilidini açıp öbür dünyadan yeni silahlar, ekipmanlar ve eşsiz avantajlar içeren güçler çağırın.
Ana versiyon Şaman Chase ve tüm mühimmatı hem eşli hem de 'roguelite' operasyonunda mevcuttur.