Crime Boss: Rockay City - Cracker Character Pack
Unlock Commando Cracker and take advantage of his overwhelming firepower. As a former soldier, Cracker is both proficient with firearms and close quarters combat.
Base version of Cracker will be unlocked with this DLC if the character has not already been unlocked as part of the progression system.
All versions of Cracker will be playable in both Single-Player and Multiplayer game modes.