Crime Boss: Rockay City – Pakiet postaci Crackera
Odblokuj komandosa Crackera i zrób użytek z jego przytłaczającej siły ognia. Jako były żołnierz Cracker biegle posługuje się bronią palną i walczy w zwarciu.
Wraz z tym DLC zostanie odblokowana podstawowa wersja Crackera, jeśli ta postać nie została jeszcze odblokowana w ramach systemu postępów.
Wszystkie wersje Crackera będą grywalne zarówno w trybie dla jednego gracza, jak i w trybie wieloosobowym.