Crime Boss: Rockay City - Cracker Karakter Paketi
Komando Cracker'ı aç ve ezici ateş gücünden yararlan. Eski bir asker olan Cracker, hem ateşli silahlarda hem de yakın dövüşte uzman.
İlerleme sisteminin parçası olarak Cracker'ın temel sürümünün henüz kilidi açılmadıysa bu indirilebilir içerikle kilidi açılacaktır.