Crime Boss: Rockay City - Dragon's Gold Cup
Travis Baker (Michael Madsen), a distrustful and spiteful gangster, joins forces with his rival, Dollar Dragon (Danny Trejo) in the first Expansion Pack of Crime Boss: Rockay City. Steal the King’s gold and establish your legacy as the next Crime Boss.
(Please note, you can join another player’s Expansion Pack content without owning it. But you cannot host an Expansion Pack session without owning the DLC.)