Crime Boss: Rockay City – Złoty puchar Smoka
Travis Baker (Michael Madsen), nieufny i mściwy gangster, łączy siły z rywalem o imieniu Dollar Dragon (Danny Trejo) w pierwszym dodatku do Crime Boss: Rockay City. Ukradnij złoto Króla i stwórz swoją legendę bossa podziemia.