Crime Boss – często zadawane pytania
Ten dodatek DLC zawiera 4 bronie, z których możesz korzystać zarówno w trybie Baker's Battle, jak i w trybach wieloosobowych.
Pakiet Tactical Weapons Pack był dostępny za darmo przez ograniczony czas, a teraz dostępny jest wyłącznie jako płatny dodatek DLC. Informacje o cenach znajdziesz w sklepie.
Po zainstalowaniu dodatków bronie z pakietów Tactical Weapons Pack i Heavy Hitters Pack będą dostępne we wszystkich trybach gry podczas zmiany wyposażenia odblokowanych przez ciebie postaci.