Crime Boss SSS
Bu DLC, hem Baker's Battle hem Çok Oyunculu oyun modlarında kullanılabilen 4 silah içeriyor.
Tactical Weapons Pack sınırlı süreliğine ücretsizdi. Bu DLC artık yalnızca ücretli DLC olarak sunuluyor. Lütfen ücret bilgisi için mağazaya göz at.
DLC'yi yükledikten sonra hem Tactical Weapons Pack hem Heavy Hitters Pack'teki silahları tüm oyun modlarında karakterlerinin teçhizatını değiştirirken kullanabilirsin.