Crime Boss: Rockay City - Hielo Character Pack
Unlock Golden Boy Hielo and bask in his gold standard loadout. Hielo has always been a little vain but this time he is taking it up a notch with some glittering weapons that are sure to make a statement.
All versions of Hielo’s boss appearance will be playable in co-op modes, and his new loadout will carry over to the roguelite campaign.