Crime Boss: Rockay City – Pakiet postaci Hielo
Odblokuj Golden Boya Hielo i ciesz się jego złotym wyposażeniem. Hielo zawsze był nieco próżny, ale tym razem idzie o krok dalej dzięki błyszczącej broni, która z całą pewnością zrobi na wszystkich wrażenie.
Wszystkie wersje wyglądu bossa Hielo będą grywalne w trybach kooperacji, a jego nowe wyposażenie zostanie przeniesione do kampanii roguelite.