Crime Boss: Rockay City - Jupiter Character Pack
Unlock Roidiac Jupiter and take your heists to the next level with a unique loadout and unique perks for Jupiter.
Base version of Jupiter will be unlocked with this DLC if the character has not already been unlocked as part of the progression system.
All versions of Jupiter will be playable in both Single-Player and Multiplayer game modes.