Crime Boss: Rockay City - Pakiet postaci Jupiter
Odblokuj Roidiac Jupiter, aby wynieść swoje napady na wyższy poziom za sprawą jej unikalnego wyposażenia i umiejętności.
Podstawowa wersja Jupiter zostanie odblokowana wraz z tym DLC, jeśli postać nie została jeszcze odblokowana w ramach systemu progresji.
Wszystkie wersje Jupiter będą grywalne zarówno w trybie dla jednego gracza, jak i w trybie wieloosobowym.