Crime Boss: Rockay City – Taktyczny Pakiet Broni
Udoskonal swoją strategię walki za sprawą pierwszego Taktycznego Pakietu Broni do gry Crime Boss: Rockay City, zawierającego bronie krótkie, karabin i strzelbę!