Crime Boss: Rockay City - Wiz Character Pack
Golden Wiz is here to steal the spotlight—and everything else. This character pack unlocks his new look, unique loadout, and perks built for flash and cash. Gear up and get paid in style.
Wiz is blending in by standing out with the latest Crime Boss: Rockay City character pack!
Unlock Golden Wiz’s flashy new look, along with two high-powered weapons, cutting-edge equipment, and two unique perks.
All versions of Wiz’s boss appearance will be playable in co-op modes, and his new loadout will carry over to the roguelite campaign.