Crime Boss: Rockay City - Wiz Character Pack
Wiz blender ind ved at skille sig ud med den nyeste Crime Boss: Rockay City karakterpakke!
Lås op for Golden Wiz’ blærede nye look, sammen med to kraftfulde våben, spritnyt udstyr og to unikke fordele.
Alle versioner af Wiz’ boss-udseende kan spilles i co-op tilstande, og hans nye loadout kan også bruges i roguelite-kampagnen.