Crime Boss: Rockay City – Pakiet postaci Wiza
Wiz wyróżnia się, by się wtopić – wszystko za sprawą najnowszego pakietu postaci w Crime Boss: Rockay City!
Odblokuj oszałamiający nowy wygląd Złotego Wiza, a wraz z nim dwa potężne rodzaje broni, nowoczesny sprzęt oraz dwie unikalne umiejętności.
Wszystkie wersje gangsterskiego wyglądu Wiza będą dostępne w trybach kooperacji, a jego nowe wyposażenie przeniesie się także do kampanii roguelite.