Crime Boss: Rockay City - Wiz Karakter Paketi
Altın Wiz, spot ışığını ve geri kalan her şeyi çalmaya geldi. Bu karakter paketi onun yeni görünümünü, eşsiz mühimmatını ve gösteriş ve kazanç odaklı avantajlarını açar. Giyin, kuşan ve parayı stilinle kazan.
Wiz, en son Crime Boss: Rockay City karakter paketiyle dikkat çekerek araya karışıyor!
Altın Wiz'in göz alıcı yeni görünümünün yanı sıra, iki güçlü silah, son teknoloji ekipmanlar ve iki eşsiz avantajın kilidini aç.
Wiz'in patron görünümünün tüm versiyonları eşli modlarda oynanabilecek ve yeni mühimmatı roguelite operasyonuna da taşınacak.