Crime Boss: Rockay City - Smoke Character Pack
Unlock Shinobi Smoke and take matters into your own hands with new weapons, equipment, and unique perks.
Shinobi Smoke is stepping out of the driver’s seat and into the shadows with the latest Crime Boss: Rockay City character pack!
Shinobi Smoke will be playable in both Single-Player and Multiplayer game modes.