Crime Boss: Rockay City - Smoke Karakter Paketi
Shinobi Smoke, en son Crime Boss: Rockay City karakter paketiyle sürücü koltuğundan ayrılıp gölgelerin içine doğru ilerliyor!
Shinobi Smoke, hem Tek Oyunculu hem de Çok Oyunculu oyun modlarında oynanabilir olacaktır.