Crimson Moon Deluxe Edition
Upgrade to the Crimson Moon Deluxe Edition for more ways to slay, featuring a post-launch content expansion and the exclusive Ceremonial Armor Set.
The city of Gildenarch has fallen. Once a holy jewel, it is overrun by demons, undead, vampires, and Hellgrowth abominations. Humanity's last hope is the Order of the Crimson Moon, and its most feared weapon is you.
Embody a Nephilim, a human-angel hybrid forged to defend the world from Hell. Master supernatural powers, weapons, melée combat, and angelic transformations to fight through brutal missions and survive boss encounters with the Dead Gods.
Deluxe Edition includes entitlement to one post-launch downloadable expansion, currently in development. Expansion content, features, and release timing have not been finalized and are subject to change. We can’t wait to provide you more details in the near future!