Crimson Moon Deluxe Edition
Opgrader til Crimson Moon Deluxe Edition-udgave for flere måder at nedslagte på, med en post-launch indholdsudvidelse og det eksklusive Ceremonielle Rustningssæt.
Byen Gildenarch er faldet. Engang en hellig juvel, er den oversvømmet af dæmoner, udøde, vampyrer og Helvedesvækst-uhyrer. Menneskehedens sidste håb er Crimson Moon Orden, og dens mest frygtede våben er dig.
Legemliggør en Nephilim, en menneske-engel-hybrid skabt til at forsvare verden mod Helvede. Mestre overnaturlige kræfter, våben, nærkamp og engletransformationer for at kæmpe dig gennem brutale missioner og overleve bossmøder med de Døde Guder.
Deluxe Edition inkluderer retten til én post-launch downloadbar udvidelse, som i øjeblikket er under udvikling. Udvidelsesindhold, funktioner og udgivelsestidspunkt er ikke endeligt fastlagt og kan ændres. Vi glæder os til at give dig flere detaljer i den nærmeste fremtid!