Crimson Moon Deluxe Edition
Ulepsz grę do wersji Crimson Moon Deluxe Edition i uśmiercaj demony na nowe sposoby: zdobądź rozszerzenie zawartości po premierze oraz ekskluzywny Komplet Zbroi Ceremonialnej.
Gildenarch upadło. Niegdyś święte miasto opanowały demony, nieumarli, wampiry i piekielne twory. Ostatnia nadzieja ludzkości leży w Zakonie Karmazynowego Księżyca, którego najgroźniejszą bronią jesteś ty.
Deluxe Edition daje prawo do jednego egzemplarza rozszerzenia do pobrania, które będzie dostępne po premierze i jest obecnie w fazie produkcji. Zawartość rozszerzenia, jego elementy i czas wydania nie zostały jeszcze sfinalizowane i mogą ulec zmianie. Zdradzimy więcej szczegółów już wkrótce!