Crimson Moon Deluxe Edition
Daha fazla katliam seçeneği sunan Crimson Moon Deluxe Sürüm'e yükselt! Çıkış sonrası içerik genişletmesi ve yalnızca bu sürüme özel Seremoni Zırh Seti seni bekliyor.
Gildenarch şehri düştü. Bir zamanların kutsal mücevheri olan bu şehir artık iblisler, hortlaklar, vampirler ve Cehennem Uru ucubelerinin istilası altında. İnsanlığın son umudu Kızıl Ay Tarikatı'dır ve onun en korkulan silahı sensin.
Deluxe Sürüm, geliştirilmekte olan ve çıkış sonrasında yayımlanacak bir indirilebilir içerik genişletmesin erişim sağlar. Genişletmenin içeriği, özellikleri ve çıkış tarihi henüz kesinleşmemiştir ve değişebilir. Yakında daha fazla ayrıntıyı seninle paylaşmak için sabırsızlanıyoruz!