Cris Tales
Cris Tales to wspaniała gra indie, stanowiąca ukłon w stronę klasycznych gier JRPG i oferująca nowe spojrzenie na ten gatunek. Patrz w przeszłość, działaj w teraźniejszości i obserwuj, jak Twoje wybory dynamicznie zmieniają przyszłość – na jednym ekranie w trakcie rozgrywki! Przepiękne, ręcznie stworzone animacje 2D ożywiają świat, w którym Twoje wybory zmieniają zarówno teraźniejszość, jak i przyszłość przez ponad 20 godzin rozgrywki.
Poznawaj i rekrutuj wyjątkowe postacie do swojego zespołu, pokonuj rzesze wrogów i przemierzaj obszerny świat w grze zainspirowanej ponadczasowymi JRPG, jak Chrono Trigger, Final Fantasy VI czy Valkyrie Profile, i współczesnymi klasykami, jak Bravely Default i Persona 5.
Obmyślony przez Empress plan zniszczenia świata jest zawiły i złożony. Wykorzystuj swój spryt i wyszukuj potężnych sprzymierzeńców na całym świecie, żeby ujawnić i zniweczyć jej spisek oraz dotrzeć do prawdziwego zakończenia tej wciągającej opowieści.
Wejdź na pokład statku powietrznego lub łodzi i przemierzaj ręcznie stworzony, mroczny, bajkowy świat. Od pełnego blasku królestwa Crystallis po slumsy Saint Clarity – odkrywaj oryginalne miejsca i wpływaj na ich przyszłość.