Cris Tales
Cris Tales, klasik JRYO'lara yeni bir bakış açısı kazandıran, muazzam ve bağımsız bir aşk mektubudur. Geçmişi dikkatle incele, günümüzde oyna ve seçimlerinin geleceği dinamik olarak şekillendirmesini izle. Sen oynarken bunların hepsi tek bir ekranda olacak! Harika bir şekilde elle çizilen 2D animasyonlar, seçimlerinin 20 saatten uzun bir oynanış sırasında hem günümüzü hem de geleceği değiştirdiği bir dünyayı canlandırıyor.
Chrono Trigger, Final Fantasy VI, Valkyrie Profile gibi kült JRYO'ların yanı sıra Bravely Default ve Persona 5 gibi modern klasiklerden ilham alan bu oyunda eşsiz takım arkadaşlarıyla tanışıp onları yanına al, çok sayıda düşmana meydan oku ve genişleyen bir dünyada ilerle.
The Empress'in dünyayı yok etme planı karmaşık ve çok katmanlı. Aklını kullanarak ve dünyadaki güçlü müttefikleri yanına alarak onun çok katmanlı ağını ortaya çıkarıp yok et ve bu büyüleyici masalında Gerçek Son'a ulaş.
Bir zepline veya bota binerek bu el yapımı karanlık masal dünyasını dolaş. Parlak krallık Crystallis'ten Saint Clarity'deki kenar mahallelere kadar tüm eşsiz konumları keşfet ve geleceğini şekillendir.