Critter Cove
Early Access games are still under development and may change significantly over time. As a result, you may experience unforeseen issues or completely new gameplay elements while playing this game.You can play now to experience the game while it's being built or wait until it offers a more complete experience.Welcome to Critter Cove!
You’ll need help to restore the town, and luckily the world of Critter Cove is filled with many colorful characters. Some are easy-going and friendly… others might need some convincing! Rescue Critters across the world, assist them in building a home and help them find the perfect job in your community. Their happiness is the key to your success.