Critter Crops
Sylvie is a young witch, banished for her magic. A mysterious letter brings her to Mur Mur Town, an abandoned, spooky place where a bountiful life awaits her! Grow magical crops, unlock the mysteries of Mutter Island, and build a new home for an aspiring witch and her friends!
After being banished from her village for practicing magic, Sylvie had only one option left: A strange letter, inviting her to “Mutter Island” and claim ownership of a mansion in the island's main town, Mur Mur. Upon arrival, she finds the place deserted, save for a bag of farming gear and a key to the inn mysteriously left for her. Shouldering the bag, Sylvie sets off to build a new life for herself on the spooky, yet strangely welcoming island.
That's where you come in. Critter Crops is an isometric role-playing/management game, where you take control of Sylvie as she explores the island, raises the eponymous magical critter crops and tries to uncover the secret of who invited her to the island, and why.