Crossfire
Layla, a gun-for-hire, is on a reconnaissance contract in the Atlas Mountains that quickly devolves into a harrowing struggle she cannot overcome alone. Cross is an opposing operator, trained, lethal, and the last person Layla would choose to trust. But trust isn't the point. Making it out alive is. Fighting for survival and their own humanity, the pair's fraught alliance is the only chance at overcoming the existential threat ahead.
Experience the journey of Layla and Cross, two opposing operators fighting for survival and their own humanity in a fraught but temporary alliance.
Survey your surroundings and dynamically maintain cover with Adaptive Cover, our transformative, new cover system. Stealth, engage, reposition, and flank. Together with Cross, use the terrain to outthink, outmaneuver, and overcome your enemies. With Adaptive Cover, the harsh terrain is another weapon in your arsenal.
Experience the harsh, beautiful Atlas Mountains with a genre-defining traversal system. Use the world around you to endure the threats ahead.