Cruel Bands Career
The three-man band is on a secret mission, the only thorn in their side is the constant stream of audience. Keep an eye on the mood of your band members and gain control of the situation by adjusting their on-stage positions and using their abilities.
As you progress, you must choose which abilities to upgrade, or when to sneak into a secret room for a nap or two. But your final goal remains the same, to explore an increasingly dangerous world.