Crystal of Atlan
Crystal of Atlan is a Magicpunk MMO Action RPG where you can immerse yourself in a Magicpunk world. Build your skills, fight and uncover the secrets of this world with your allies! Time to embark on a wondrous journey of Magic and Machinery!
Over 10 classes to choose from, all unlocked from the start, each with over 20 skill combinations, providing ample room for players to experiment.
Take fights into the air and pull off stylish air combos! In addition to the X/Y axis focus of mainstream 3D games, Crystal of Atlan puts an emphasis on utilizing the Z-axis in combat, offering a refined aerial combat experience that innovates the traditional MMORPG combat style. Effortless style on your enemies with refined and fluid controls over skill casts and character movement!
You can experience various multiplayer elements, including co-op dungeons and a guild fleet system, allowing you to connect with like-minded friends.
Along your journey, you will venture into various locations and dungeons, such as ancient Atlan Ruins, Black Street, and the Sewers. At the end of each dungeon is a unique boss with special mechanics that will put your skills to the test. Explore the dungeons, overcome all obstacles, and get stronger in the process!
Embark on an epic journey through a fantastical world where magic and technology intertwine. As a free-spirited adventurer, uncover the secrets of ancient Atlan ruins and confront powerful factions!