Cthulhu: Books of Ancients
Cthulhu: Books of Ancients is a first-person horror game in which we take on the role of a detective looking for a missing six children.
Cthulhu: Books of Ancients is a first-person horror game in which we take on the role of a detective looking for a missing six children. A mysterious note thrown by an unknown informant at the door led him to the library of the University of Miskatonic, where there are clues to solve the puzzle.